بنر (Banner) در واقع تکه پارچه ای ست که شرکت ها و سازمان ها از آن برای تبلیغات استفاده می کنند که سمبل یا نام یا نشانی خود را روی آن چاپ می کنند. در این مقاله می خواهیم در مورد تاریخچه بنر پارچه ای و ویژگی های آن صحبت کنیم.
تاریخچه
اولین بار رومی ها به طور رسمی از بنر استفاده کردند که در واقع نوعی پرچم بود که به آن وکسیلوم هم می گفتند. آن ها برای جنگ های خود از بنر ها استفاده می کردند که سمبل یا نماد شان را روی آن طراحی می کردند و به دست می گرفتند تا هر جا که می روند، دیگران آن ها را از روی نماد شان بشناسند.
بنر از کلمه ی فرانسوی banniere گرفته شده است. همچنین در زبان باستانی لاتین bundum را می توان معادل بنر های امروزی نامید.
استفاده از بنر
یکی از راه های تبلیغات که هم ارزان باشد و هم با کیفیت، استفاده از بنر پارچه ای ست. استفاده از بنر، دوام بیشتری هم دارد اما در هنگام استفاده از بنر باید به برخی نکات توجه کنید.
بنر ها از آن دسته تبلیغاتی هستند که به نمایش عمومی در می آیند و تعداد زیادی روزانه آن را می بینند. شما برای این که نظر مخاطب مورد نظر تان را با بنر تان جلب کنید، تنها 4 ثانیه فرصت دارید. یعنی اگر با طراحی تان در 4 ثانیه نتوانید نظر مخاطب را جلب کنید، او دیگر به بنر شما نگاه نمی کند.
چه مواردی را باید در طراحی و چاپ بنر در نظر بگیرید؟
با توجه به میزان مرغوبیت جنس بنر و میزان دقت چاپ به درجه های مختلف تقسیم بندی می شود که در مقایسه با انواع دیگر چاپ فضای باز، از کیفیت چاپ و وضوح تصویر بیشتری برخوردار است.برای طراحی بنر های خلاقانه با بالاترین کیفیت چاپ با ما تماس بگیرید.
درباره این سایت